W świecie dinozaurów

Rodzaj: Scenariusze zajęć
Temat:  Dinozaury

Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w świetlicy do przeprowadzenia w Dzień Dinozaura, podzielone na cztery części: zajęcia umysłowe, komputerowe, ruchowe oraz manualne.

Nauczyciel proponuje dzieciom grę w memory, uczestnictwo w zabawie z Mery Jones ("Mery Jones w świecie donozaurów") oraz wykonanie tematycznej pracy plastycznej. 

Długość materiału: 1 strona A4.


Materiały:



  • fotografie dinozaurów (każdy x 2);

  • kartoniki;

  • klej;

  • nożyczki;

  • tablica interaktywna;

  • dowolna prezentacja Genial’ly o dinozaurach;

  • farby plakatowe;

  • białe kartki;

  • wydrukowane szablony z cieniami dinozaurów.


PRZEBIEG ZAJĘĆ

Zajęcia umysłowe

Dino memory – zabawa

Wychowawca zaprasza dzieci do zabawy z dinozaurami. W tym celu rozdaje im fotografie dinozaurów wielkości 5×5cm (wszystkie są podwójne). Uczniowie wycinają je i naklejają na kartoniki. Następnie przeprowadzają rozgrywki między sobą.

Zajęcia komputerowe

Prowadzący zaprasza dzieci do zajęcia miejsca przed tablicą interaktywną. Wszyscy biorą udział w zabawie z Genial’ly – prowadzący może wykonać swoją prezentację lub skorzystać z gotowych, dostępnych w Internecie.

Zajęcia ruchowe

Mery Jones w świecie dinozaurów – opowieść ruchowa dla dzieci (https://youtube.com/watch?v=CIQM33QbDCA). 

Dzieci ustawiają się...

Materiał uzyskasz od razu po wykupieniu dostępu.
Pochodzi z fachowego czasopisma dla świetlic.
Pełny materiał uzyskasz po wykupieniu dostępu.

Galeria zdjęć

5 zł Dostęp do materiału
W koszyku
Pełny dostęp
do serwisu
Sprawdź
70 zł do końca roku szkolnego.
1700 materiałów dla świetlic
Informacje
Temat:  Dinozaury
Rodzaj: Scenariusze zajęć
Autor: Beata Krasówka
Dinozaury
Więcej na temat: Dinozaury
Pytania i odpowiedzi
{{row.question}}
{{row.answer}}
Opinie
Jedyne wsparcie tylko dla wychowawców świetlic, prenumeruję od lat i poleciłam wielu koleżankom.
Od lat niezastąpiona pomoc. Kopalnia pomysłów, z których zawsze można skorzystać.
Najbardziej cenię to, że wszystkie artykuły piszą nauczyciele świetlicy. Dzięki temu są przetestowane i używam ich bez większych zmian.

Opinie pochodzą z anonimowej ankiety czytelników czasopisma „Świetlica w Szkole”.

Jakość gwarantują redakcje: